BENVIDO CURSO 2024-2025
Boas familias! Comezou o curso, e na aula de Audición e Linguaxe e Pedagoxía Terapéutica estamos a traballar xa moitas cousiñas que vos iremos explicando pouco a pouco e durante todo o curso para que saibades un pouquichiño o que facemos .
Antes de nada, gustaríame contarvos que os A.L somos os especialistas da audición e linguaxe nos centros educativos e qué traballamos nas seguintes áreas coas vosas crianzas: Estimulación da linguaxe oral ( Educación Infantil ) , conciencia fonolóxica ( traballar con sons como base para a lectoecritura), semántica ( coñecer e usar as palabras para comunicarse ) morfosintaxe (estructura interna das palabras e a súa organización en oracións) e a pragmática ( uso adoitado da linguaxe nos diferentes contextos sociais.) .
Por outra banda os P.T. tamén compartimos actividades da linguaxe pero centrámonos máis na axuda e apoio do alumnado con necesidades para adaptar a aprendizaxe ás súas características e ritmos individuais.
Unha vez explicado algo do noso traballo, comparto algunhas das fotos das actividades feitas esta primeira semana. Ata pronto!
Maru Alonso Correa.
Orientación espacio- temporal nas sesións ( coñecemento dos días
da semana, clima,ano, estacións, datas etc.)
Aprendizaxe de vocabulario en Inglés a través de pictogramas e
xogo de búsqueda das mesmas.
Traballo de morfosintaxe para alumnado con dificultade na
realización de oracións. Se o alumnado ten maior dificultade
podemos asociar as categorías das palabras coas cores dos
depresores. A medida que aumenta a dificultade aumenta o números de
depresores de búsqueda.
O manexo dos cartos é unha das actividades básicas da vida diaria,
por iso é de gran necesidade para poder desenvolverse en sociedade.
Primeiro traballamos a través da comprensión de oracións sinxelas
e manexo dos cartos e posteriormente na vindeira semana ,iremos ao
mercado da Chispa a facer a compra.
Investigamos e creamos a través dun tema “A relación e os
sentidos” . Para iso facemos unha actividade manipulativa na que
terán que ir recollendo obxetos que se poden percibir por cada
sentido e ir meténdoo dentro dunha bolsiña colocada dentro do
mural.
Xogamos a baralla das familias léxicas onde as palabras
están relacionadas en significado e raíz. ( adquirir vocabulario)
Ningún comentario:
Publicar un comentario